poniedziałek, 11 maja 2009

Trudne początki?





Pierwszy post napisany;] Mam nadzieję, że z każdym nowym będzie coraz lepiej. Początki chyba zawsze bywają trudne, przynajmniej mi się tak wydaje. Nawet pogoda mnie nie polubiła, bo cały czas wiał straszny wiatr... stąd ta szopa na mojej głowie (chociaż prawie zawsze mam taką):P Jeśli chodzi o buty, oczywiście jak dla mnie są prześliczne:P ale nie będę ukrywać, że do najwygodniejszych niestety nie należą...

kurtka/jacket - Zara
chusta/scarf - H&M
jeans - H&M
buty/shoes - H&M

2 komentarze:

  1. śliczna chusta, a mimo, że może buty są niewygodne, to naprawdę świetne. i kolor mają świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a czy ja wiem, czy takie niewygodne. mam te same, tylko czarne. jak je rozchodziłam, to już mogę w nich biegać. :D

    OdpowiedzUsuń