piątek, 11 marca 2011

Last snow










Mam nadzieję, że już ostatni raz widzicie śnieg na moich zdjęciach, a raczej już jego resztki;) Szykuję się już na wiosnę, ale w głowie mam mnóstwo pomysłów na pogodę raczej 20 stopniową.. więc to niestety musi poczekać. Tymczasem pokazuję coś jeszcze na te przełomowe dni;) W tym dwie moje ulubione rzeczy z zimowego sezonu, czyli karmelowy sweter i opaska vintage.

I hope that this is a last time you can see snow on my pictures! Or in fact rest of it;) I'm preparing for spring. It's hard because I have a lot of ideas for 20 degrees:P But that need to wait. Meanwhile I can show some outfits for those days. And today my two favourite things from winter season, vintage camel sweater and headband.


sweater - vintage
headband - vintage
scarf - no brand
shorts - sewed by my mum
ring - H&M
necklace - Marc by Marc Jacobs
tights - H&M
wedges - no brand

22 komentarze:

  1. Ale Ci zazdroszczę tego swetra :P

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że u mnie śniegu nie ma już od ponad miesiaca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nudno i przewidywalnie zawsze jak tu wchodze jest tak samo

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie poszerzają cię te spodenki. widać że szyte a nie kupne bo w ogóle nie mają kształtu...niestety. ;(
    masz szczupłe nóżki i pewnie zero brzucha czy jakiś oponek, a tutaj wygląda jakbyś specjalnie coś pod tymi pantalonami ukrywała!!!
    i racja co do komentarza wyżej - nudno bardzo, zatem czekam na wiosenne stylizacje! może w końcu przekonasz się do kolorów, na pewno bardziej ożywiły by Twoją buzie i podkreśliły naturalny kolor włosów ;) pamiętaj że trendy są fajne, ale nie ma co na siły nimi podążać jeśli do nas nie pasują! buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miejsce do robienia zdjęć! Bardzo mi się podoba, a cały zestaw idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jesteś z Puszczykowa? Uwielbiam tę stację latem, kiedy na budynku pną się róże.

    A co do kopytek - potrafisz przejść w nich więcej niż 2 kilomentry? Mój rekord to kilometr na przystanek i bieganie po mieście, drogi powrotnej nie mogłam przejść i musiałam prosić chłopaka, żeby po mnie przyjechał

    OdpowiedzUsuń
  7. super pierścionek

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I wzajemnie:) Twoje buty bardzoo przypadły mi do gustu :) a cała stylizacja naprawde super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze zgrane kolory.Przyjemne połączenie:)
    Podoba Nam się.Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, urocze kolory. I zestaw też przyjemny dla oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się sweter, opaska i koturny, które są prześwietne!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw mnie urzekł, opaska dopełniła całość, a sweter by mi się całkiem przydał:))

    OdpowiedzUsuń
  13. cute!
    Nice blog!
    Follow me? I'd be very happy if you do it!
    Thank you so much!
    www.cipollainspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja dlugo szukam takiego swetra, jak na zlosc w sklepach znajduje takie z krótkimi rekawami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy: odnośnie "widać że szyte a nie kupne" przypominam, że to co kupujesz w sklepie też ktoś musiał uszyć, więc nie wiem jaką tu widzisz różnicę;) moja mama od ok 30 lat jest krawcową i nie widzę żadnych zastrzeżeń do tego jak szyje. Nie podążam ślepo za trendami, ale jak widać na już dużo wcześniejszych postach w takich kolorach czuję się po prostu najlepiej. Czasem mam ochotę na kolor i chyba co raz bardziej się do nich przekonuję i z pewnością tej wiosny to pokażę;)

    @Anomimowy: Nie jestem z Puszczykowa, ale mieszkam niedaleko;) a co do butów to akurat dla mnie są one bardzo wygodne;)


    Proszę, jeśli chodzi o 'anonimowych' podpisujcie się, będzie mi łatwiej odpowiedzieć konkretnej osobie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. lovely outfit

    http://www.theupperfashion.com
    http://www.theupperfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  17. yout shorts are incredible!

    following u ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe zdjęcia i stylizacja. masz bardzo fajnego bloga. często tu zaglądam

    pozdrawiam
    http://whatthefaaak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. like your style very nice !!!

    Stef
    http://fashioneptunes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. thanks for lovely comment!

    I love your style :)
    good job!
    xxx

    OdpowiedzUsuń