niedziela, 22 stycznia 2012

I Did It Again











I znów to zrobiłam. Znów biało - czarny zestaw. Naprawdę bardzo lubię to połączenie, szczególnie kiedy mogę do niego dodać buty w jakimś rozjaśniającym kolorze. A u mnie pada ostatnio na wszelkie odcienie czerwieni. Koszula jest swego rodzaju prezentem. I jak na Burberry przystało ma wytłoczoną kratkę, ale białą więc na zdjęciach niestety tego nie widać. Zestaw jak najbardziej nadający się na ciężkie dni sesji (oczywiście mam na myśli egzaminy, bo teraz częściej można mnie zobaczyć w moim domowym dresiku i kolorowych skarpetkach) ;)
A wczoraj znów kupiłam buty..! (naprawdę ciężko przejść obok takich cen;))

And I did it again. Again black and white outfit. I really like that combination, epecially when I can add some shoes in some bright color. And as you can see for me the best are different hues of red. A shirt was a gift. It's from Burberry so it is plaid but in white so it's hard to see it on pictures. Outfit like that, with white shirt, it's definitely great during my exams.
And yesterday I bought AGAIN new shoes..!


blazer - sewed by my mum
shirt - Burberry
pants - sewed by my mum
shoes - Zara%
watch - Michael Kors

Follow my point my style

12 komentarzy:

  1. jak przeczytałam nagłówek to przypomniała mi się piosenka Britney Spears, ah te czasy podstawówki :)
    biała koszula to podstawa każdej szafy!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw !!!
    i te butyyy ahhh

    OdpowiedzUsuń
  3. Awesome outfit! I looooove the blazer. Your mother is very talented indeed.

    Much love from Belgium, Merve

    http://turquazria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne butki!!! Cudownie dopełniają całości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja mi się bardzo podoba,ale fason chyba nie jest do końca dobry dla twojej figury. Nie te getry i nie ta koszula. Bardziej widziałabym cie w wysokiej spódnicy, bo to ona by podkreśliła w dobry sposób twoje biodra i ładną talie. A przy takim układzie masz spłaszczony biust, niewidoczną talie,ale za to bardzo widoczne uda i brzuch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakiejś części się z Tobą zgadzam;) Spódnica z wysokim stanem bardzo ładnie podkreśla moje szerokie biodra i wąską talię, ale przy tym też jeszcze bardziej uwidacznia mój brzuszek i właśnie z tego powodu ostatnio próbuję czegoś pomiędzy, tzn wysokości pomiędzy wysokim stanem a 'biodrówkami' żeby go ukryć. Z kolei do koszuli nie przywiązuję aż takiej wagi, bo mam na tyle duży biust, że nie zaszkodzi mi jak czasem wyda się trochę mniejszy ;)
      Ale dziękuję, że zwróciłaś uwagę.

      Usuń