środa, 20 marca 2013

Isabel Marant FW13/14

O tym jak bardzo podobają mi się kolekcje Isabel Marant pisałam już tu zapewne nie raz. Dziś podobno mamy pierwszy dzień wiosny, ale jednak widok za oknem bardzo się z tym kłóci. Dlatego też większą ochotę mam przeglądać kolekcje na przyszły sezon jesienno-zimowy niż te wiosenne. Z tego też powodu dziś postanowiłam podzielić się z Wami pokazem Isabel Marant FW13/14, który szalenie mi się podoba. W szczególności zestawy tzw "total white look", a właściwie bardziej śmietankowe niż białe. Co prawda całkowicie niepraktyczne na naszą zimową pluchę, ale wzdychanie do zdjęć jeszcze chyba nikomu nie zaszkodziło. Miłego wieczoru! ;)

About how much I like Isabel Marant collections I have written here, probably more than once. Today is the first day of spring, however the view behind the window is arguing wit that. That's why I more like watching collections for next autumn-winter season than the spring season. For this reason, today I decided to share with you FW13/14 Isabel Marant show, which I really like. Especially total white looks or more cream looks. Although they completely impractical for our winter slob, but sighing to photos haven't hurt anyone. Have a great evening! ;)

photo source: style.com

Follow on Bloglovin

5 komentarzy:

  1. oh Isabel.... swietna ta kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I very like Isabel shoes and bag :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw z Magdaleną Frąckowiak w jasnej skórze, jest zachwycający! Ogólnie świetne, minimalistyczne kroje.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne!!



    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń