piątek, 8 marca 2013

New In

Są takie rzeczy, które początkowo bardzo nam się podobają, ale przez pojawianie się wszędzie potrafią się znudzić a wręcz obrzydnąć. Z drugiej strony są rzeczy, do których nie jesteśmy od razu przekonani, ale po zobaczeniu ich w różnych zestawieniach coraz bardziej ich pragniemy. I tak właśnie było u mnie z tymi butami. Ich kolor to jednocześnie cecha, która mnie przyciąga, ale i wzbudza niepewność. Białe buty, a szczególnie te na obcasie, są dość ryzykowne. Trzeba uważać, żeby nie uzyskać 'weselnego klimatu'. Zobaczymy jak to będzie w praktyce. Póki co za oknem znów zrobiło się biało i zimno więc muszą poczekać na swój debiut.
Przy tym nie musiałam przepłacać, ponieważ całkiem przypadkiem udało mi się je kupić w outlecie Mango.

There are clothes that we are in love with for the first time. But when we see them everywhere they become boring. On the other hand there are clothes that after some time are reaching a status must-have. And that's how it was with those shoes. White shoes are a little bit risky, especially heels. They can't look like some wedding accessories. But we will see how it works in practice later. Now there's snowing again and they have to wait for their debut. 
Follow on Bloglovin

18 komentarzy:

  1. Białe buty od zawsze kojarzyły mi się z komunią, ale muszę przyznać, że w zeszłym roku dojrzałam do nich. Te z Mango podobają mi się odkąd weszły do sklepów, niestety się spóźniłam.
    Przepiękne, niech się dobrze noszą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z kolei ze ślubnymi. Świetnie się je ogląda na zdjęciach, ale na co dzień to już trochę inaczej. Ale jak je zobaczyłam na półce to już wiedziałam, że bez nich nie wyjdę;)

      Usuń
  2. Butki są świetne ale chyba nigdy mi się nie spodobają na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię białych butów, ale o gustach się nie dyskutuje :)
    Widzę w tle bliźniaczkę mojej kolekcji Elle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle i nie tylko;) Mam tych gazet już tak wiele, że zostały włączone w wystrój pokoju ;)

      Usuń
  5. Też je ostatnio zamówiłam, właśnie czekam na przesyłkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Są cudne, od jakiegoś czasu już mi się podobają, muszę się w koncu zdecydować! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cholera, znowu te buty! Sama znowu się zastanawiam nad ich kupnem i ciągle coś mnie od nich odciąga. A są absolutnie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń